wosh, längesen

Tre månader sedan förra inlägget. Underdriver jag om jag säger att jag har varit aningen inaktiv? Inaktiv har jag i alla fall varit, och det lär jag antagligen fortsätta vara, då jag inte känner att jag orkar sätta mig ner och skriva meterlånga inlägg om något så ointressant som mitt liv och vad jag ätit till frukost eller vilken färg min tandborste är, sådana intressanta saker som brukar finnas i bloggar men som förvånadsvärt nog inte funnits i min ännu. (Min tandborste är rosa och blå, en Jordan, och jag åt ingen frukost idag. Suget att nämna det var större än rösten i mitt huvud som sa att nej, sådant där vill folk inte läsa). När jag tänker efter har jag aldrig tagit med de där standardsakerna som borde finnas i en blogg, annat än vad jag gjort idag. Jag har aldrig nämnt vad jag har på mig. (Jag har en pyjamasskjorta och trosor på mig. Återigen; suget att berätta var för stort.) Jag har aldrig nämnt vart jag köpt mina kläder. (Mina trosor kommer från Åhléns, inte Topshop, varifrån allas kläder verkar komma nuförtiden. Behöver jag säga en gång till att suget att berätta var större än rösten som bad mig hålla fingrarna borta från tangenterna?). Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Att folktandvården i Piteå ens har mage att ge mig en tandläkartid när jag har lov. Pfft. Nu måste jag stiga upp imorgon också. Hur lågt är inte det? Jag ska minsann våldgästa deras hem när de är lediga och stoppa mina fingrar i deras mun innan de hunnit vakna ordenligt på morgonen, så får de veta hur det känns. Påskafton känns som ett ypperligt tillfälle att genomföra min plan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0