överkåt sexualförbrytare

Jag är verkligen ingen festmänniska. Det är inget nytt men jag kom att tänka på det nu eftersom det var klassfest med halloweentema ikväll. Jag hade ingen som helst lust att gå dit från första början, hade istället tänkt stanna hemma med mina två Snobbengosedjur, mina care bears, en film och en hög med godis. Det låter otroligt mycket mer lockande än att sitta och titta på fulla människor som pratar och dansar. Jag dansar inte. Det är verkligen något jag bara inte gör. Vad kan vara kul med att skämma ut sig inför en hel hög människor genom att göra konstiga, sprattlande rörelser till musik? Då föredrar jag att sitta och titta på människor som dansar istället. Det finns inget bättre än människor som tror att de ser så extremt sexiga ut där de står och kråmar sig, när de egentligen mest ser ut att vara helt utan taktkänsla eller har fått en påle uppkörd någonstans. DET är underhållning, det. Jag som inte dansar är väl våldtäktsman då, om man ska lyssna på vad som sägs. "Alla som inte dansar är våldtäktsmän". Akta dig, här kommer My och ska våldta både dig, din mamma och dina vänner. Myspys. Jag som verkligen är helt anti att dansa på fester måste vara en överkåt sexualförbrytare. Pedofil är jag säkert också, eller nekrofil. YUMMEH, döda människor. Nekropedofil kanske? Döda barn, nom nom. I alla fall, klassfesten var inget vidare kul. Höjdpunkten på kvällen var väl att se Amanda utklädd till någon från Teenage Mutant Ninja Turtles med utfyllda behåar på magen istället för magrutor. Finns det något finare än en hemmagjord halloweendräkt? Okej, det finns det säkert, men hemmagjorda dräkter ligger definitivt på topplistan, i toppstriden med killar i kjol/klänning och Mattias extremt fina (och seriösa) danser.



Bilden har egentligen inget alls med idag att göra, jag hade bara tänkt att än en gång påpeka att jag saknar sommaren. Det är verkligen inte fint under övergångsperioden mellan höst och vinter. Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det men det är inte riktig höst för höstens färger är inte kvar än. Vinter är det inte heller. Det är bara kallt, kalt och tråkigt.
Nakna träd och människor i tjocka jackor.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag kan hålla med lite där, gå ut på krogen istället :D och förresten, kan inte du skicka det fina packetet snart så jag får bli lite lycklig igen? (A) :** älskar dig <33

2008-11-03 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0