x-box-tönt

Oj. Satan vad längesen det var jag var inne här sist. Oops. Antagligen borde jag bli lite mer aktiv här eftersom några av mina kompisar börjat klaga på att jag aldrig uppdaterar men nu råkar det vara så att jag knappt suttit vid datorn på.. uh.. ganska länge (dvs. ungefär tre-fyra dagar, vilket är länge för mig). Istället för att sitta klistrad vid dataskärmen har jag suttit klistrad vid tv-skärmen, något som är otroligt mycket bättre (hm), men ändå inte tittat på tv. Nej, min nördiga sida har kommit fram och jag har spenderat de senaste dagarna med x-boxen, min nya bästa vän. Nu kan man ju tro att jag spelar coola spel, så som Assasins Creed eller Midtown Madness, men inte då, jag sitter och spelar The Urbz - Sims in the city och andra tuffa spel som till exempel Mario Party TRE. Jag verkligen älskar att vi har en massa Nintendo 64-spel inlagda på x-boxen. Någon dag, eller rättare sagt några dagar eftersom det lär dröja minst en vecka, ska jag ta mig tid att faktiskt prova spela alla spel. Jag känner även för att räkna dem, men så långt kan jag nog inte räkna. Räknar man längre än 264,37 blir det lite komplicerat, tycker jag. Svårt att hålla reda på så mycket i huvudet samtidigt. Typ. HM. (Då inte affären H&M, utan helt enkelt bara HM, som i hmmm.)
Nu ska jag fortsätta läsa något ytterst intressant, nämligen information om Indien. YAY!
Peace out,
för att dra till med något riktigt klämkäckt.

Kommentarer
Postat av: tove

Haha. Alltså jävlar vad du skriver likt mig ibland.

Trodde nästan att jag läste min egen text där ett tag.

2008-11-29 @ 17:24:28
Postat av: rebeka

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assasins Creed är Kung! jag är beest på det =D

2008-11-30 @ 02:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0