Sailor Moon och radio

Jaha, nu sitter man här än en gång, i skolans PC-sal utan något att egentligen göra, med introt till Sailor Moon i bakgrunden, blandat med en radiointervju som David gjort, precis som vilken annan dag som helst. Sailor Moon, Powerpuffpinglorna och så lite skolarbete på det, med betoning på "lite". Det finns inte mycket alls att göra nu eftersom jag redan är klar med det jag ska till vårt radioprogram, som jag inte har någon aning om när det ska sändas, så nu sitter jag som bäst och lyssnar på då fyra personer trängs runt en dator och redigerar intevjuer, varvat med Irmas svordomar då bilddagboken tydligen inte gör som hon vill. Hon vill söka på "nazi", men där säger bilddagboken stopp, ty det får hon minsann inte alls det. Inte "berny" eller "hitler" heller. Antagligen har det inget alls att göra med själva orden, för bilddagboken vägrar visa sökresultat oavsett var hon söker på, något som Irma tydligen finner otroligt irriterande. Stackars lilla flicka.


Kommentarer
Postat av: Nazibella

bilddagboken är en jävla h0r4. fast det funkade nu. hittade en hitlermustage6, han var söt. jag bevakar honom nu. leve den vita makten.









not.

2008-11-11 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0