oläglig utandning

 
Jag känner mig en aning stel i fingrarna men vi får väl se om det går att skriva i alla fall. Jag har nämligen varit ute på gården med både kamera och stativ och fotat gatlyktor. Kylan sitter i trots att jag kom in för över en timme sedan. Måste säga att det är lite kul att leka med höga bländartal. Plötsligt är inte gatlyktorna gatlyktor länge, utan istället en trollstav med en stjärna på toppen, ungefär. Roligt, roligt. Jag råkade dessutom andas i närheten av kameran då jag tog ett kort så objektivet immade igen. Rätt skumt resultat på den bilden. Ser nästan ut som om lampan sprängs.  Till vänster ser ni resultatet av Mästerfotografen Mys olägliga utandning. Jag tycker ändå att bilden blev lite sådär småkul, så den slipper åka till papperskorgen.


              
Innan min fyrtiofem minuter långa fotorunda på gården, eller snarare fyrtiofem minuter långa nedfrysning, var jag på Regnbågen där sex band, om jag inte minns helt galet, skulle spela. Bara lokala band, men kul ändå. Emilys band, Sound of Sanity, spelade en egenskriven låt och jag fick höra Emily sjunga för första gången, vilket i alla fall jag tyckte var kul. Lät bra gjorde det också.


Alla bilder blev inte riktigt lika skumma som den där, där objektivet immat igen. Ovan ser ni en av de lite mer normala bilderna från ikväll. Jag måste bara passa på att säga förlåt för ett extremt tråkigt inlägg, men jag orkar egentligen inte skriva just nu. Jag gör det i alla fall dock. Om det är något bra eller något dåligt vet jag inte, men nu är det som det är. Jag är extremt trött och extremt less, så jag antar att inläggen blir lite lidande av det. Inte mycket att göra åt det, LEV MED DET. Förhoppningsvis kommer lite intressantare inlägg framöver, som inte handlar om misslyckade bilder och Sailor Moon,  bara för att ta två exempel från de två mest nödvändiga inläggen här i bloggen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0