snorkråkor med sand

Än en gång sitter jag parkerad vid samma dator som så många gånger förr. Jag har precis kommit in genom dörren och fastnade här nästan med detsamma, efter att ha varit ute i det kyliga Piteå tillsammans med Irma som antagligen kände ett sug efter godis då hon fick mig att följa med till kvantum där vi förde samtal om allt från kondomer och sex till barn med snorkråkor hängandes under näsan och på överläppen. Riktigt djupa blev vi där ett tag, om jag får säga det själv. Trevligt var det i alla fall. Vår lilla kärleksbubbla och våra samtal om snor i sandlådan fick dock ett väldigt abrupt slut. Larmet på kvantum gick nämligen igång och skar sönder mitt huvud inifrån, kändes det som, något jag gissar personalen gjorde med flit i avundsjuka på vårt djupa förhållande, men ack, vad gör man? Vår kärlek spirar ännu och varken fjuttiga små larm eller snofsiga hundar utanför dörren till affären kan få den att falna.
Nej, men skämt åsido, det var trevligt. Nu sitter jag som bäst och väntar på att en viss Emily ska pallra sig hit så jag får träffa henne. Hon borde vara här snart. Fram tills dess får jag väl sitta och drömma mig bort till min, Irmas och snorkråkornas värld än en gång. Hrm.


Ni får faktiskt lov att stå ut med en gammal bild på Irma, a.k.a. IrmiZ, som jag redan hunnit lägga ut på bloggen en gång tidigare. Det råkar vara så att jag inte har någon annan bild än den här, DEAL WITH IT, Irma är söt även om ni sett henne förut.

Kommentarer
Postat av: Irma

Du gör mig varm i hjärtat, My.

Snorkråkornas land är bland det finaste som finns.

lavzi jouuzi :::*::*

2008-11-05 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0