hemma hos the Hulk

Nu sitter jag som bäst hemma hos Mattias och tar hans dator en stund medan han sitter och spelar något spel som liknar GTA (Grand Theft Auto, för de få som inte vet det) men som jag inte kommer ihåg namnet på. Själv sitter man och försöker vara lite social genom att visa en hel del roligt på KatastrofalaOmslag.com men tydligen fungerar det inget vidare bra då Mattias tydligen möter en boss som vägrar dö. Att lyssna på killar som spelar tv-spel är väldigt intressant då alla tycks ha tendenser till att förvandlas till Hulken så fort saker inte går som planerat. Min lillebror, till exempel, har sparkat i väggen så min fina lilla samling av Franks-burkar ramlade ner på andra sidan och la sig som en fin matta över mitt golv. Tack, käre bror. Nu är det som sagt inte min bror som spelar, men utropen är dock lika roliga ändå. "Die, motherfucker, die!", "Vafan, jag SKULLE inte ha dött där!", "Jag brukar inte dö i spel!". Att Mattias dessutom sitter och sjunger med i bakgrundsmusiken lite då och då och låter helt problemfri, för att sekunden efter svära åt att han inte hittar ut ur ett köpcentergör bara det hela så mycket mer intressant.
"I killed the general! I killed the general! I killed the general! I killed the general! "
Tydligen har Mattias äntligen lyckats döda den där bossen, något som föjldes av ett läskigt nöjt skratt från hans sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0