saknad

Det känns verkligen som evigheter sen jag satt på hästryggen, något jag själv tycker är väldigt tråkigt. Jag saknar det, saknar sommaren på stormyrberget med Emmy och hästarna. Sist jag var hos hästarna var gräset grönt och det var varmt ute, vilket var minst sagt längesen. Jag har ingen aning om hur det är med hästarna nuförtiden, jag har inte pratat med Emmy på väldigt länge. Jag vet inte ens hur det är med Porlas fång som hon oturligt nog drabbades av i somras. Jag satt nyss och kollade igenom lite bilder som finns på datorn nere i vardagsrummet och hittade lite galna bilder på en Di Dah som både bockar och sparkar bakut om vartannat, något jag tyckte var ganska roande då jag stod med kameran fastlimmad i ansiktet och något som Emmy, som fick stå ut med eländet från hästryggen, inte tyckte var riktigt lika kul. Det märks verkligen inte alls att den lilla araben börjar närma sig tjugo år. Spralligare dam får man leta efter. Charmigare också för den delen. Hon har verkligen en personlighet som heter duga, men jag har ingen aning om hur hon är uppifrån sadeln då jag aldrig ridit henne, bara hennes lite slankare motsvarighet, Hibicza. Snacka om att jag hade problem att skilja dessa två damer åt den första veckan.

Förutom att kolla igenom hästbilder på datorn nere har jag även varit en sväng på kvantum med Irma efter skolan. Trevligt, trevligt. Det behövdes, då jag inte var på det bästa humöret tidigare idag, något jag inte orkar gå in djupare på här. Mina närmaste vet vad det rör. Nåja, efter ungefär en timme på kvantum var tankarna på annat och jag var inte riktigt lika arg/ledsen.
Tack Irmiz, och förresten, du har lite päls på din gipa.

Kommentarer
Postat av: Nazibella

varsågod müiz, det var roligt .D

2008-11-11 @ 13:17:52
Postat av: Nazibella

varsåggod och tack själv müiz, det var delicioussssss

2008-11-11 @ 13:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0