utväxten borta!

Jag säger bara en sak: ingen mer utväxt.

Jag känner mig lat. Jag orkar inte skriva ett långt inlägg idag. I och för sig har jag inte orkat det på jättelänge. Jag har knappt orkat skriva alls. Kul! I alla fall, det enda jag ville ha sagt med det här inläggen är att min extremt fula, blonda, utväxt nu är borta. Eftersom min kära mor glömde köpa hårfärg åt mig igår fick jag ta en av hennes, så nu är jag brunett, något jag själv inte rikrigt fattar eftersom jag så länge varit anti brunt hår. (Brunt hår på mig själv alltså, inte på andra.) Jag är ändå ganska nöjd, även om toningen inte riktigt täckte det blonda jag haft i luggen, men det är sådant man får leva med. Det ser ändå hästlängder bättre ut än det gjorde innan. Oj, vilket intressant inlägg. Jag orkar inte skriva mer nu, och jag har skrivit orkar fem gånger i samma inlägg nu. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0